1393/11/2 پنجشنبه نتایج پذیرش بدون آزمون پیام نور اعلام شد
نتیجه پذیرفته ‌شدگان نهایی مرحله پذیرش بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برای دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیر انتفاعی) بهمن ماه سال 1393 اعلام شد
به گزارش اخباردانشگاه ،دانشگاه نیوز داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌ شده در یکی از رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه پیام‌نور در مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1393 اعلام شده است می توانند با مدارک لازم در تاریخ های تعیین شده برای ثبت‌نام به دانشگاه ذیربط مراجعه کنند.
داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1393 بوده و اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌‌شدگان نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی ‌ مربوط اعلام شده برابر ضوابط اعلام ‌شده قبولی آنان در رشته قبلی لغو می شود و منحصراً باید در رشته پذیرفته‌ شده جدید ثبت‌‌نام و ادامه تحصیل دهند. ضمناً این دسته از پذیرفته‌‌شدگان برای ثبت نام در رشته جدید نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.
کلیه پذیرفته شدگان این مرحله درصورت اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری (بهمن ماه 93) و در صورت دارا بودن سایر شرایط و ضوابط لازم می‌توانند در رشته قبولی اعلام شده ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند در غیر اینصورت قبولی آنان لغو خواهد بود.
باتوجه به بخشنامه 221446/460 در تاریخ 18 دی ماه 91 رئیس مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش کلیه پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر گواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پستی محل سکونت خود مراجعه و تاییدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید پستی را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارایه دهند. کلیه پذیرفته شدگان حتماً نام رشته و دانشکده محل تحصیل خود را بر روی پاکت ارسال تاییدیه تحصیلی درج کنند.
هریک از پذیرفته‌شدگان علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت در آزمون (شماره 1)، باید حسب مورد به شروح جدول ذیل مدارک لازم را برای ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی قبولی تهیه و تحویل دهند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر