1394/3/26 سه‌شنبه آغاز ثبت نام متقاضیان دوره کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از مردادماه
آغاز ثبت نام متقاضیان دوره کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از مردادماه

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به زمان ثبت نام متقاضیان دوره کارشناسی بدون آزمون دانشگاه گفت: ثبت نام متقاضیان دوره های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه در مقطع کارشناسی، مطابق تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-94 در مردادماه و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانیsanjesh.org    انجام می شود.

دکتر اصغر ابوالحسنی افزود: داوطلبان عزیز می توانند اطلاعات تکمیلی را در موعد ذکر شده از طریق سایت سازمان سنجش و پورتال دانشگاه پیگیری نمایند.

گفتنی است طبق سنوات قبل؛ دفترچه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی همزمان با دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری پس از اعلام اولیه نتیجه کنکور در هفته اول مردادماه ، برروی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و یا اینکه در کنکور شرکت نکرده اند می توانند دفترچه پذیرش براساس سوابق تحصیلی را از سایت سازمان سنجش در مردادماه دانلود نموده و پس از مطالعه آن، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. نتیجه این ثبت نام همراه با نتیجه کنکورسراسری در شهریورماه اعلام شده و پذیرفته شدگان از مهرماه تحصیل خود را آغاز می کنند.

ملاک قبولی دراین نوع پذیرش، بررسی معدل دوره پیش دانشگاهی ودیپلم داوطلب با سایر داوطلبان می باشد که داوطلب در زمان ثبت نام می تواند حداکثر 50رشته/محل را به دلخواه خود براساس رشته های مندرج در دفترچه انتخاب نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر